Thursday 17 November 2016

TEMPAT PENGINAPAN

TEMPAT PENGINAPAN





Teluk Sari Resort atau dulunya dikenali sebagai Bukit Tioman Villa, kini melalui perubahan dari segi bilangan bilik dan landskap dan ianya masih berterusan untuk kemudahan bakal-bakal pengunjung-pengunjung.

Terletak di kawasan Jalan Penyabung -Endau, berhampiran pantai dengan keluasan 2 ekar dikelilingi oleh dusun kelapa memberikan anda satu bentuk keunikan yang tersendiri. 
Perjalanan yang hanya memakan masa antara 25 ke 30 minit dari bandar Mersing.

Pemilik mengutamakan keadaan semulajadi bagi memenuhi kehendak kebanyakkan pengunjung yang rata-ratanya datang untuk berehat menikmati keindahan dan kedamaian ala desa @ kampung. Jauh dari hiruk pikuk kota




Panuba Inn Resort terletak di sebuah teluk persendirian, ke utara Pulau Tioman dengan di luar pantainya yang berpasir putih bersama hidupan laut menarik dan laut membiru.

( Panuba Inn Resort is located in a private Bay, to the North of Pulau Tioman with outside white sandy beaches with marine life and the sea floating on. )




Sun Beach Resort, terletak di Kampung Genting, Tioman.
Sebuah tempat yang benar-benar sangat menarik dan glamor untuk dilawati kerana pelancongan dan kemudahan aktiviti-aktiviti yang menyeronokkan.


No comments:

Post a Comment